Cum a fost la Gala din 2017

Anca BidianNe-am bucurat de prezenta a peste 100 de profesionisti din sistemul financiar-bancar din Romania, brokeri de credite membri ai asociatiei, bancheri, profesionisti ai domeniului, jurnalisti, la a doua editiei a Galei anuale ARBC, 2017.

Un lucru a ramas asa cum l-am “desenat” inca de la prima editie – trofeul acordat premiantilor, Bufnita ARBC, simbol al intelepciunii si inteligentei – in rest, am avut multe noutati in desfasurator: noi categorii de premiere, inspirate din evolutia pietei bancare in 2016, invitati de prestigiu, care ne-au vorbit despre experientele personale sau despre ceea ce ar trebui sa se schimbe in mai bine in sistem, parteneri si sponsori mai multi, creativi si originali.

Am vrut sa oferim invitatilor o experienta aparte, un eveniment memorabil, care sa ilustreze, moment cu moment, excelenta in serviciile financiare, pe care ne-o dorim deopotriva furnizori ai acestor servicii, cat si intermediarii lor, brokerii. Singurul si cel mai castigat din toata aceasta zbatere trebuie sa fie clientul, cel care sa aiba confortul rezolvarii problemelor sale atunci cand apeleaza la serviciile de intermediere.

A fost alaturi de noi, la aceasta editie, Alex Milcev, partener&Head of Tax at Ernst&Young, care a vorbit despre modificarile din sistemul de impozitare care vizeaza piata imobiliara, dar a fost invitat in special in calitate de client care a obtinut credite prin intermediul unui broker si a povestit cum a decurs tot procesul si cat de mult a avut de castigat din faptul ca a lucrat cu un broker si nu s-a dus direct la una sau mai multe banci.

Apoi, Sergiu Negut, Decan Maastricht School of Management, care a vorbit, la randul sau, despre digitalizarea tot mai accentuata a sistemului bancar, dar si a activitatilor din viata de fiecare zi.

Anca Bidian, CEO KIWI Finance, presedinte ARBC, a analizat piata de intermediere din Romania, comparativ cu economiile dezvoltate, concluzia fiind una certa: necesara si obligatorie in dezvoltarea serviciilor bancare este cresterea canalului de vanzari alternative prin brokerii de credite.

Daca in SUA, 90% din creditele de achizitie se obtin prin intermediul brokerilor, in Romania vorbim de numai 17%, prin urmare, viitorul arata promitator, daca bancile vor avea in vedere ca nu numai propria forta de vanzari trebuie dezvoltata, ci si “bratul” alternativ, brokerul de credite.

Share
Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile nu sunt permise.